تقویت پیاز مو با روش های بی خطر گرداوری شد

تقویت پیاز مو با روش های بی خطر

 

پیاز مو ، یکی از مهم ترین عوامل برای داشتن موهایی ضخیم و زیبا خواهد بود. شما باید تمام تلاش خود را برای تقویت پیاز مو به کار ببندید ، اما تنها شستشو با شامپوهای متنوع و استفاده از روش هایی همچون لوسیون ها و . . . برای تقویت پیاز مو کافی نیست. پیاز مو باید در برقراری جریان خون و رساندن خون و اکسیژن غذای ضروری برای رشد مو با توان زیادی به کار بپردازد و شما نیز در این رابطه نقش یک تسهیل کننده را ایفا خواهید کرد.

در فصول گرم سال موها بیش از هر زمان دیگر چرب خواهد شد و عرق کردن پوست سر مانع از برقراری ارتباط خوبی بین خونرسانی و تغذیه مناسب می شود ، بنابراین راه حل حمام کردن هر روزه نیست ، بلکه استفاده از یک مخلوط جهت تقویت پیاز مو می باشد. شما تنها با حمام کردن چربی ها را از بین خواهید برد ، اما زمانی که از زرده تخم مرغ به همراه روغن بادام به مرطوب کردن موهای خود بپردازید و پس از یک ساعت آن را بشویید ، قطعا با تغییراتی در حالت موها مواجه خواهید شد.

روغن نارگیل ، روغن بادام ، حتی فندق نیز خاصیت بی نظیری برای تقویت پیاز مو دارد. شما می توانید روغن زیتون را به همراه فندق به خوبی مخلوط نمایید تا در نهایت همانند یک مواد غلیظ مشاهده شود. سپس آن را بر روی موهای خود بزنید. زیباتر شدن و درخشنده تر شدن در کنار تقویت پیاز مو از مزایای این مخلوط جادویی می باشد. آب گیاه شاهی و حتی آب گیاه مریک گلی از دیگر گیاهان مفید برای تقویت موهای سر شما محسوب می شوند. مصرف غذاهای ویتامین دار و همچنین سبوس از مهم ترین ترکیبات غذایی برای تقویت موها بشمار می روند.