گرسنگی های مداوم در بارداری گرداوری شد

گرسنگی های مداوم در بارداری

 

شاید شما در زمره ی زنان بارداری باشید که در زمان بارداری خود با گرسنگی های پی در پی و مداومی مواجه شده اید ، به نحوی که در هر ساعت باید غذایی را مصرف می نمودید تا ضعف شما تا اندازه ای برطرف می شد ، اما آیا با دلایل این حالت آشنا هستید؟ با ما همراه باشید تا با مهم ترین علل این حالت آشنا شوید.

گرسنگی های مداوم در بارداری خود با مشکلاتی همراه می باشد ، زیرا افرادی که دارای فشار خون و قند بالا هستند ، نمی توانند از این حجم مواد غذایی استفاده کنند و در نتیجه باید گرسنگی خود را تحمل کنند. یکی از دلایل مهم برای گرسنگی های مداوم در بارداری کم آبی بدن خانم باردار است. با مصرف آب فراوان احساس گرسنگی کمتری را تجربه خواهید کرد. در برخی از موارد خانم باردار در طول روز از مواد شیرین به میزان زیادی استفاده می کند که این عامل علاوه بر تشنگی بیشتر ، به افزایش قند خون و گرسنگی های مداوم او منجربه می شود.

خانم هایی که در طول دوران بارداری خود به دلایل مختلف از درد رنج می برند و نمی توانند خواب راحتی را در طول شب تجربه کنند ، در معرض گرسنگی های مداوم بارداری قرار خواهند گرفت. استرس های شدید در این دوران میل به مصرف غذا را بیش از دوران دیگری افزایش خواهد داد. تنظیم بودن میزان مصرف پروتئین در یک زن باردار از میزان چاق شدن زیاد و همچنین از گرسنگی های او به شدت می کاهد. بنابراین بسیار مهم است که شما با مشورت پزشک متخصص تغذیه این دوران را به سلامت سپری کنید تا به بیماری های متابولیکی دیگرهمچون فشارخون بارداری یا دیابت بارداری دچار نشوید. وزن بالای ناشی از مصرف زیاد مواد غذایی در دوران بارداری مهم ترین عامل خطر برای این دو بیماری به شمار می رود.