مواد غذایی مفید برای سندرم روده تحریک پذیر

بسیاری از پزشکان "رژیم غذایی حاوی FODMAP پایین" را پیشنهاد می‌دهند که از بروز علائم سندرم روده تحریک پذیر جلوگیری می‌کند.

درمان عفونت های قارچی در نوزادان

حتی ممکن است که عفونت قارچی از یک فرد به فرد دیگر انتقال پیدا کند. پس اگر به این عفونت مبتلا هستید از نزدیک شدن به یک نوزاد دوری کنید.

بررسی انواع عفونت های قارچی در نوزادان

انواع مختلفی از عفونت های قارچی وجود دارند. شاید یکی از تأثیرگذارترین موارد این عفونت ها در ارتباط با کچلی در ناحیه ی سر نوزاد باشد.

طرز تهیه سالاد تابستانی سبزیجات

سسی که در کنار سالاد تابستانی سبزیجات سرو می شود با طعم نسبتا شیرین و ترشی همراه می باشد. زیرا در این سس در کنار ماست ، عسل وجود دارد .

آموزش سالاد پاستا ایتالیایی

در هنگام پخت پاستا دقت داشته باشید که به میزان زیادی پخته نشود ، زیرا در داخل سالاد به شکل نامناسبی دیده شده و به شکل اصلی خود مشاهده نمی شود.

طرز تهیه سالاد ماکارونی

برای تهیه سالاد ماکارونی معمولا از انواع ماکارونی هایی که با شکل وجود دارند استفاده می شود. بنابراین نیاز است تا یک بسته از آن را تهیه کنید.

زمان مناسب نوشیدن آب برای لاغری

آب برای کاهش وزن,آب درمانی برای لاغری سریع,لاغری شکم با آب گرم,آب چاق میکند یا لاغر,آب باعث لاغری می شود,آب برای لاغری,کاهش وزن با مصرف آب

طرز تهیه سالاد چینی از نوع سبزیجات

طرز تهیه و آماده سازی سالاد چینی شاید یکی از ساده ترین و بهترین و سریع ترین سالادهایی باشد که در طول زندگی خود مشاهده نموده اید.

تفاوت های شیر مادر و شیر خشک

افزایش درصد چاقی و دیابت در جامعه یکی از واضح ترین دلایل برای تغذیه نادرست در زمان نوزادی می باشد. تفاوتی بسیار مهم در شیر مادر که در مقایسه با شیر خشک به اثبات رسیده است.

مهم ترین خواص شیر مادر برای نوزاد

شیر مادر به نسبت شیر خشک سبک تر است ، بنابراین نیاز به تلاش زیادی برای هضم کردن ندارد. برخی از کودکان با مشکلات مربوط به سیستم گوارشی نظیر ریفلاکس روبه رو هستند .