نصب دوربین مداربستهفروش دوربین مداربستهقیمت دوربین مداربسته

مجموعه سیستم های حفاظتی آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد راه اندازی گردید و ضمن ارائه خدمات و گارانتی دوربین مداربسته برای بسیاری از برندهای مطرح طلایه دار تعمیرات در ایران می باشد، متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولیدکنندگان اصلی در سایر نقاط جهان، تمامی دستگاهی سیستمهای دوربین مداربسته را تعمیر و بروز رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دوربین مداربسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته‌های مشتریان را پوشش میدهد و هر مشتری میتواند با توجه به نیاز خود دوربین مورد نظر را بروزرسانی نماید در همین راستا و جهت راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری این مجموعه بیش از ۲۵ تیم نصب و راه اندازی مجهز به تمامی امکانات را تجهیز نموده و واحدی را برای نصب دوربین مداربسته و فروش دوربین مداربسته تاسیس کرده و مسیر رشد و پیشرفت را در این زمینه با تمامی مشکلات و سختی ها با توانمندی مدیران متعهد و متخصص پیموده است. همواره اهداف این مجموعه بر شناخت نیاز های مشتریان و ارائه خدمات مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز صنعت سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری , شبکه و اینترنت در سراسر کشور میباشد. محصولات دوربین مداربسته در فروشگاه دوربین مداربسته موجود می باشد. تمام محصولات دوربین مداربسته با برند INFINITY دارای گارانتی طلایی آریا می باشد.

 

کاربردهای دوربین مداربسته

کاربردهای دوربین مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

دوربین مداربسته

جلوگیری از ارتکاب جرایم:

کاربرد دوربین مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. از جلوگیری از جرایم رانندگی تا جرایم جنایی. استفاده نامحسوس از دوربین های مخفی نیز بسیار رواج یافته است ( نوعی خاص از دوربین مداربسته). بطور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد.

آخرین تحقیقات آماری از شهر های بزرگ آمریکا و انگلستان نشان میدهد بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها ۵۱ درصد از تعداد جرایم کاسته شده است. در فرودگاه ها میزان کاهش جرایم ۲۳% و در سایر مراکز عمومی روی هم رفته این مقدار ۷% بوده است.

کاربرد صنعتی:

در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود. در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.

کاربرد صنعتی دوربین مداربسته

در مراکز صنعتی استفاده از دوربین مداربسته اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد.

کنترل ترافیک:

امروزه در اکثر کشورهای جهان از دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود. از جمله کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و ارسال اطلاعات توسط GPS به رانندگانی که قصد عبور از مسیر آن خیابان ها را دارند.

دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک

تحت نظارت قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه هستند. شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله آخرین دستاورد های دوربین های مداربسته در این بخش می باشند.

امنیت نقل و انتقالات:

در نقل و انتقلات عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود. بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری.

 

محبوب ترین فن آوری های دوربین مداربسته

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

محبوب ترین فن آوری های دوربین مداربسته