میزان دخول برای پاره شدن پرده بکارت


من چند ماهه عقد کردم اما همیشه فکر میکردم پرده بکارت داخل واژنه نه دمه درش که بشه به این راحتی دید!! من قبلا خیلی نگا نکرده بودم اما یادمه یروز میخواستم فاصلشو ببینم تا کجا جا داره انگشتمو داخل کردم کاملا به ارومی اما به چیزی برخورد نکردم!!!!! تا حالا با کسی هم رابطه نداشتم خود ارضاییم نمیکنم! اندازه یک بند انگشت دستم رو کردم تو و در اوردم


حالا عقد کردم و شوهرم سره التش رو داخله واژنم کرد و گفت فقط سرشو اما من نه درد داشتم نه خون ریزی حالا توی چندتا سایت خوندم برای ورود باید پرده پاره بشه!!! یعنی من پردم پاره شده؟؟؟ چرا اصلا حس نکردم حتی درد!!!!
تورو خدا کمکم کنید

پاسخ:

سلام

پاره شدن یا نشدن بکارت به  نوع آن نیز بستگی دارد. در صورتی که پرده بکارت شما ارتجاعی باشد احتیاج به ورود حجم بیشتری از آلت یا میزان فشار بیشتری را دارد. و چنانچه پرده بکارت حلقوی داشته باشید با ورود یک بند انگشت شما پاره نشده . این در حالیست که در دیگر انواع بکارت ها ممکن است با همان بند انگشت پاره شده و خونریزی هم داشته باشد.

در این مطلب با دخول برای پاره شدن بکارت آشنا شدید امیدوارم از این مطلب استفاده کرده باشید